piątek, 22 stycznia 2016

Sprawdzamy obecność ♥

Jejku..! Jak ten czas szybko leci! Chce sprawdzić czy Wy tu nadal ze mną jesteście.. czy mam jeszcze dla kogo pisać? Mam nadzieję, że tak bo co do tej historii mam wielkie plany. Chce aby się spełniły więc pytanie do Was. Pomożecie mi je spełnić? Jeśli tak to w komentarz ach napiszcie, że ze mną jesteście. Krótki komentarz typu ''Jestem''. 

Dziękuje za wyświetlenia. Liczba rośnie z dnia na dzień. Bardzo mnie cieszy ten fakt :) Dziękuje za wszystkie spędzone chwile. Były dla mnie wyjątkowe!  Dziękuje :*

A już za niecałe 2 dni blog będzie świętował swój 1 roczek ♥ Bardzo się z tego powodu cieszę! Nie mogę uwierzyć w to.. Jak ten czas szybko zleciał.. 


//Tami G.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i chcę więcej rozdziałów! :-D
    P.S. Jakbyś miała ochotę, to u mnie pojawił się nowy rozdział i konkurs :-)
    Pozdrawiam, Domi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem :P
    u mnie nowy rozdział, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń