niedziela, 21 czerwca 2015

Sprawdzamy obecność .!

Hej tutaj Tamara. Chciała bym Was poprosić o to aby pod tym postem napisać czy czytacie moje wypociny. Jeśli tak piszemy : "Obecna bądź "Tak czytam".

To dla mnie ważne gdyż blog z najmniejszą liczbą odwiedzających zostanie prze ze mnie usunięty. Dlaczego? Po prostu nie daję rady. Mam tyle na głowie. A to, że zbliżają się wakacje wcale nie ułatwia sprawy. Bo w te wakacje zacznie się zbieranie Malin. Buu!! Zbieram na nową trampolinę bo ta moja stara jest zepsuta. Wszystko wina mojego psa!

Przepraszam za to bardzo... Ale to dla mnie ważne. Proszę o napisanie czy czytacie moje wypociny. Czy czekacie na nowy rozdział? Dziękuję za uwagę.
♥ POZDRAWIAM .! ♥


6 komentarzy:

  1. Ja : Wisielcu..?
    Ty : Co Zdechlaku?
    Ja : Czytam.
    Ty : Cieszę się :)
    Ja : Wiem, wisielcu...

    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam ale nie komentuję. To z lenistwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/21/2015

    Czytam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol, kabanos melduje się na miejscu w pełnej gotowości. Zawsze będę czytać, chyba, że dopadnie mnie choroba blogerowa czyli "blogerowka" i wtedy nie, ale tak normalnie to jezem cały czas. ❤

    OdpowiedzUsuń