środa, 4 lutego 2015

Rozdział 1

To zapowiadał się po prostu zwyczajny dzień. Chłopcy kończyli zajęcia w szkole ale zanim to zrobią muszą pozostawić po sobie ślad. Pomysłem Carlos'a było odkręcenie zimnej wody w szatni dziewczyn. Biorą teraz prysznic więc trochę chłodu im nie zaszkodzi.
Carlos: To jak chłopaki? Odkręcamy? 
Logan: Ja nie wiem czy to znów taki dobry pomysł. Zobaczycie wkurzą się i zacznie się nasze piekło. 
Carlos: Nie panikuj. Jest przegłosowane!
James: Ja myślę, że to dobry pomysł. Zawsze są strasznie wkurzone na nas bez powodu. A teraz będą miały powód!
Kendall: Czy Ty się słyszysz, James?
James: Siebie to ja słucham najlepiej w Was wszystkich!
Kendall: Nie ważne! Odkręcamy?!
Carlos: Pewnie.
Kendal: Logan? Kręcisz?
Logan: Będziemy mieć kłopoty zobaczycie. - I wtedy chłopcy przekręcili zawór. Jakieś 2 sekundy potem usłyszeli dziewczęce piski. Chłopcy nie spodziewali się jednak tego, ze dziewczyny zaczną ich gonić i...

*** Dzień później cała czwórka była już w LA. Tak zaczęła się kariera BTR.
*** Chłopcy są już jakiś tydzień w LA. Bardzo im się tam podoba.  Szczególnie Katie która doskonale sobie radzi. Dzisiaj do Palm Wods miała wprowadzić się nowa gwiazdka. Wszyscy byli bardzo ciekawi kto przyjeżdża. Postanowili obstawić wejście do Palm Wods chowając się za roślinkami w krzaczastych czapkach.
Kendall - No to zobaczymy kto będzie nową gwiazdą Palm Wods.
James. - Jak to jakaś ładna laska jest moja!
Logan - Nie, James. Nie tym razem.

Carlos - Zawsze zabierasz mu dziewczynę. To denerwujące.
James - A co ja zrobię, że jestem taki boski. Dziewczyny lecą do mnie jak pszczoły do miodu!
Carlos - A nie mówi się trochę inaczej?!
Kendall - Nie ważne Carlos.
Logan - Nie ważne jaka laska by nie weszła to tym razem oddasz ja warko weren. On już Ci tak kiedyś zrobił. I to nie raz czy dwa a dwanaście razy!
James- Dobra. Ale jak wejdzie ruda o moja!
Carlos - A jak blondynka o niebieskich oczach?
James - Nie lubię niebeiskokich. Ali takie miła wiec już nie lubię.
Carlos - Więc ta laska będzie Kendalla. - i Wtedy przy recepcji chłopcy zobaczyli piękność. To ładna, słodka blondynka. Przyjechała aby zostać aktorką.
Kendall - Lubię takie.

1 komentarz:

  1. Rozdział dobrze napisany, lecz lekkie błędy. Przepraszam, że to mówię ale to trochę kaleczy tak cudne opowiadanie. Narazie dobrze się zapowiada. Bardzo szybko przeniosłaś akcję z Minnesoty do LA. Ale co tam! I tak bardzo kocham to opowiadanie bo o moich słodziakach. Awww James jaki on skromny. ❤ Ogólnie ładnie, przejrzyście lecz krótko :/ proszę o kolejny rozdział (i to juz!) ale żeby był dłuższy ❤
    Dziękuję za to że mogłam coś od cb przeczytać ❤
    Mam nadzieję, że przydadzą ci się moje rady względem opowiadania, bo sama muszę poprawić swoje po komach Any H. ❤ Nie przynudzam cię już i nakazuję pisać next bo nie wytrzymam ❤
    Kocham cię laska ❤ !!!!

    Wpadnij do mnie:
    difficult-crimes.blogspot.com (niedługo zapowiedź 4 rozdziału) :*

    OdpowiedzUsuń