wtorek, 10 lutego 2015

Rozdział 2

Kendall...♥
Szedłem sobie tak po wieczór na basen odpocząć a na moim specjalnym leżaku leżakowała ta nowa. Nie wiem jak się nazywa ale jest ładna ale.. Ale zajęła mój leżak! Nie do wytrzymania no! Teraz to muszę coś zrobić! Schowałem się za krzakami i założyłem krzaczasta czapkę.
 Jakoś ja podejść aby oddała mi ten leżak! ON JEST MÓJ! Ale ona jest taka ładna... Nie mogę na nią nakrzyczeć. Jak by to wyglądało? Niech se leży.. Chwilowo. 
Wyszedłem z ukrycia i gdyby nigdy nic przeszedłem obok dziewczyny nawet na nią nie patrząc ale.. Zatrzymała mnie mówiąc
Jo - Cześć.

Kendall - Mówisz do mnie? - powiedziałem oglądając się za siebie.
Jo - Tak. Jestem Jo. - powiedziała wstając i podając mi rękę.
Kendall - Hej. Miło mi, Kendall. - powiedziałem podając rękę.
Jo - Przyjechałeś do Palm Woods bo..
Kendall - Bo trafiła się okazja. A ty?
Jo - Chce być aktorką więc jestem tu.
Kendall - Super. Bo wiesz.. Ja, ja muszę już lecieć bo umówiłem się z kumplami a wiesz jak to bywa. Może jeszcze kiedyś się zobaczymy?
Jo - Chętnie. To pa.
Kendall - Pa. - powiedziałem i pokierowałem się w stronę drugiej strony basenu. Usiadłem a nagle podszedł do mnie James.
James - U lala. Widzę, że poderwałeś już nową. I ? Jak ma na imię?
Kendall - Jo. To chyba najsłodsza dziewczyna jaką wiedziałem. 
James - Super. I i muszę Ci coś pokazać choć.
James zabrał mnie do naszego mieszkania. I pokazał mi.. Wózek dla starców?!
Kendall - Ty masz zamiar na tym jeździć?
James - Wygrałem w konkursie pewnie, że tak.
Kendall - Wow. Nie wiem co powiedzieć.
James - Wiem.. Super nie? Trzeba było podrasować ale warto było.
Kendall - Nie masz chyba poczucia wstydu co nie?
James - Znasz mnie tak długo. Aby o mnie usłyszeli zrobię na prawdę co w mojej mocy a teraz wybacz.. Idę na wczesna emeryturę. I nie zapraszam na nią Ciebie! - powiedział i odjechał patrząc na mnie tak jakoś krzywo.
Kendall - To było dziwne.- Nagle z kominka wyszła Katie. - A to było.. Mniej dziwne od  Jamesa.
Katie - Jak on może na czymś takim jeździć? Przecież to nie fajne a żałosne. Ale to James. Po nim można się wszystkiego spodziewać. Nie wiedziałeś? No halo mieszkasz z nim!
Kendall - Tak, tak. - powiedziałem podchodząc do okna i rozchylając lekko roletę aby wyjżeć czy być może Jo jest gdzieś na basenie.
Katie - Co?! Szukasz tej nowej?
Kendall - Kto Ci powiedział?
Katie - Nikt to widać. Ale nie znajdziesz jej.
Kendall - Dlaczego?
Katie - Jest teraz na castingu.
Kendall - A ty skąd o tym wiesz? CO szpiegujesz ją?
Katie- Skąd. Jak możesz mnie o to oskarżać! - Nagle do mieszkania wpadł bardzo wkurzony Logan.
Logan - JA WSZYSTKO JUŻ WIEM!
Katie - Dobra przyznaje się! Szpiegowałam ją bo wiem, że Kendall się w niej buja! Umożcię moją karę. - powiedziała Katie.
Logan -  Zaraz.. Co?! Nie nie o to chodzi. 
Katie - Jak nie o to to o co?!
Logan - A ktoś jest tak mądry, że powiedział Camili, że się w niej bujam! A w tym wszystkim najgorsze jest to, że to Ty Kendall! Miałem Cię za kumpla myślałem,z e nikomu nie powiesz a teraz cały basen wie!
Kendall - A wiesz co w tym wszystkim jest naj ciekawsze?
Logan - Co?!
Kendall - Mi nic nie mówiłeś, ze ty i Camill macie coś ku sobie! Słyszę o tym pierwszy raz.
Logan. Ołł..
Katie - No wielkie "Ołł". Zostawię Was samych i.. Rozwiążcie ten problem.
Kendall - nie tak szybko Katie. Potem pogadamy o tym szpiegowaniu.
Katie - Dobra!


*****

I już mamy rozdział 2. Specjalnie dłuższy z pewnych względów. Rozdział dedykuję cudownej i słodkiej i tak bardzo utalentowanej Catheriness E. UWIELBIAM ♥♥


2 komentarze:

  1. O boże! Nie gadaj! Taki wspaniały rozdział dla mnie? Utalentowana? Cudna? Ja? Ty się pomyliłaś!
    Jej *.* To jest boskie ❤
    JAMES I CO CK CHODZI ?
    BIEDNY LOGIE! STAWIAM KASĘ, ŻE WYGADAŁ SIĘ CARLOS.
    Boże dawaj kolejny bo muszę wiedzieć co się stanie. Katie słodka i przebiegła. Swoim stylem pisania strasznie przypominasz mi ten serial ❤ kocham cię za to ❤ jest wielka, niesamowita i cudowna, oraz kocham mega utalentowana (nie to co ja) i słodka jak miód 🍯❤ niech Logie będzie z Cami. Uuh Kend podrywa Jo... się szykuje ❤ nie ma Carlosa w tym rozdziale? Dawaj mi go! I każdego po trochu. Szybko next i żeby był o wiele dłuższy bo kocham twoje rozdziały. I love you baby ❤
    Czekam nn ❤
    Kocham cię i rozkazuję kolejny rozdział pisać bo nie wytrzymam. Przepraszam za tak chaotyczny kom ale no wybacz ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i wiesz może gdzie mogę obejrzeć ten odcinek, w którym James jeździ na tym wózku? Proszę bo go szukam od dawna a chciałabym go obejrzeć. Proszę ❤ ! Kocham cię jeszcze raz ❤ i już drugi raz przeczytałam twojego bloga ❤

      Usuń