środa, 18 marca 2015

Rozdział 8 ZAPOWIEDŹ

Logan.. ♥
Próba poszła wręcz genialnie. Wyszedłem chyba dobrze bo Cami nie śmiała się ze mnie. Nie to, że czasem tak robi ale.. Nic nie mam na swoją obronę. Kocham Cami! Jest urocza, słodka. I ma prześliczny uśmiech. Ideał dziewczyny. O właśnie idzie do mnie.
Cami -  Świetny byłeś. Nie miałam pojęcia, ze tak dobrze śpiewasz. 
Logan - Dzięki. Ale dobrze śpiewałem tylko z jednego powodu. - powiedziałem bardzo podejrzliwie 
Cami - Z jakiego?
Logan - Bo ciągle  patrzyłem na ciebie. Ty dajesz mi taką wielką energię.
Cami - Oo.. Jesteś uroczy! Dawaj no miśka! - i przytuliliśmy się - A co do miśków.. Trzeba by 
Carlosowi znaleźć dziewczynę. Bo przecież jest uroczy, szczery i dobrze gotuje. Normalnie chłopak idealny - I wtedy nie wytrzymałem.. Wybuchłem śmiechem. - Co, co cię tak bawi?
Logan - To co przed chwilą powiedziałeś.
Cami - Oj proszę Cię. dlaczego śmiejesz się ze swojego kumpla.
Logan - James mnie nauczył.
Cami - To się od ucz!
Logan - Jeszcze, żeby to było proste.
Cami - Więc wytłumacz mi  dlaczego  śmiejesz się z Carlosa...
Logan - Skarbie Carlos jest totalnym przeciwieństwem od tego co powiedziałaś przed sekundą. - Cami zrobiła zdziwioną minę - Ponieważ, Carlos jest uroczy tylko przy ludziach ale tak na prawdę to straszna świnia, szczery do bólu.. Opowiadał kiedyś przy dziewczynie jak.. Miał biegunkę. A z tym gotowaniem to bym się wstrzymał bo przecież od czegoś go ta biegunka złapała.
Cami _ Ee.. Trochę nie wiem co powiedzieć.


ZAPOWIEDŹ 8 rozdziału gotowa. Teraz tylko czekamy na rozdział :P 

5 komentarzy:

  1. Uuu jaka słodka zapowiedź! ♡.♡
    Lomille ❤ aaaa normalnie rzygam tęcza ♡.♡ hahahaha takie to słodkie :****
    Skarbie pisz rozdział bo ja nie wytrzymam!
    Chce wreszcie by Lomille byli razem ❤
    Oni są taką idealną parą! <333
    Kocham cię <3
    Pozdrowionka słoneczko ^^

    P.S. Jak z twoją BFF? ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ale słodka jesteś TY! ♥
      Lomille FOREVER ♥
      Poczekaj troszkę bo rozdział będzie troszkę później niż się spodziewałam.
      Logan i Camille są w stadium przejściowym. Prawie są parą. Ale nie zatwierdzoną.
      Bo to Lomille !
      Ja cb też!!
      POZDROWIENIA Z MOJEGO DOMU ♥♥

      //Tami G.
      P.S. Chyba byłą BFF bo teraz jestes nią TY! ♥

      Usuń
    2. Jejciu! ❤
      Tami kocham cię lasiuuuu ❤
      Awwww *_____* ♡.♡!
      Kiedy będziesz na fb? Musimy pogadać na priv kochana ❤
      Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ♡.♡
      Kocham cię bardzo mocno kociaku ty mój!!!! ♡.♡ <33333 :****

      Usuń
    3. U lala ♥♥
      Ja cb też Kasiuu :**
      Na fb to ja prawie ciągle widnieję. Już czekam!! ♥♥
      No to poczekaj jeszcze troszkę ♥♥
      Ja cb też!!! ♥

      //Tami G.

      Usuń
  2. "Opowiadał kiedyś przy dziewczynie jak.. Miał biegunkę. A z tym gotowaniem to bym się wstrzymał bo przecież od czegoś go ta biegunka złapała." Jeju, nie no nie mogę sikam z niego, to jest genialne, kochaaaaannnnnnaa Ta kwesta nadawałby się do niejednej komediii z nie lada sukcesem. Masz wielki talent do budowania napięcia w akcji oraz do kwestii komediowych jak widać, Cudo :*

    OdpowiedzUsuń